Soolu küla Peetri talu pere maale tulemise lugu

Maal elamise päeval, 21. septembril kell 12-15 avab uksed Soolu küla Peetri talu.

Perenaine Helen Pohl jutustab maale tulemise lugu nii:
“Otsustasime ligi kolm aastat tagasi, koroona ajal, soetada endale koha, kus saaksime rahus akusid laadida, aiamaal nokitseda ja rajada oma tuleviku kodu täpselt oma maitse järgi. Leidsimegi oma unistuste pesa Läänemaal, Soolu külas, põldude ja metsade vahel.

Oli talv ja väljas paukus -13 kraadi külma – mitte just kõige mugavam ilm kodu ostmiseks. Aga kui olime maakleriga talule tiiru peale teinud, vaatasime Martiniga üksteisele otsa ja tundsime mõlemad: see on see õige koht. Oli teisigi huvilisi, kuid me ei kõhelnud. Tegime oma pakkumise kohe kohapeal ja nii saimegi Peetri Talu õnnelikeks omanikeks.

Esimene aasta möödus korrastades. Meile mõlemale meeldib isetegemise rõõm ja nii on iga detail meie kodus saanud oma koha meie enda käte läbi. Sageli ammutame inspiratsiooni reisidelt. See kajastub ka talu sisekujunduses, kus läbivaks stiiliks on boheemlaslik, maalähedane ja hubane BOHO-stiil.

Minu kodu on minu isiklik loominguline väljendus – koht, kus tunnen end kõige mugavamalt ja õnnelikumalt! Avaras ja mitmekülgsete kasutusvõimalustega renoveeritud kuuris käin tihti maalimas, raamatut lugemas ja joogamatil mediteerimas. Meelerahu on garanteeritud!

Üks meie suuremaid saavutusi on põllule paigutatud kolm klaaskuplit, kus hubasus kohtub looduslähedusega. Pakume külastajatele erilist elamust – klaaskuplites saab magada otse tähistaeva all, ärgata metsakohina ja päikesetõusu peale, nautida looduse ilu ja laadida oma “akusid.” Soovime, et ka teised saaksid kogeda seda rahu ja looduse lähedust, mida meie siin iga päev naudime.

Lisaks majutusele pakume külastajatele ka hoolikalt valmistatud gurmeetoitu, et elamus oleks täielik – nii keha kui ka vaimu jaoks.

Toiduvalmistamine on olnud minu suur armastus ja kirg juba aastaid. Olen töötanud Hispaania saatkonnas peakokokana ning lisaks veel erinevates restoranides, kus õppisin tundma peente maitsete maailma. Nüüd saan oma loovust rakendada siin, maal – pakkudes külastajatele unustamatuid maitseelamusi meie kodurestoranis. Meie eesmärk on näidata, et maal saab elada ja pakkuda ka kõrgetasemelist toiduelamust!

Kohalikust toorainest valmistatud toidud on alati värsked ja hoolikalt läbimõeldud. Olgu selleks siis suvine kerge lõunasöök külastajatele või mitmekäiguline õhtusöök, kus kohalikud metsamarjad ja ürdid kohtuvad minu pikaajalise kire ja kogemusega. Siin Läänemaal saab elu olla rikkalik nii looduselamuste kui ka gurmee poolest!

Olen pühendunud sellele, et muuta Peetri Talu iga päevaga kaunimaks ja inspireerivamaks ning usun, et see võiks pakkuda ideid ja inspiratsiooni ka teistele.
Meie jaoks on oluline, et elu maal ei tähendaks ainult omaette olemist, vaid ka võimalust jagada seda võlu ka teistega.
Läänemaal on tunda, et iga päev toob midagi uut ja väärtuslikku ning selle tunnetuse tahame kindlasti alles hoida ja edasi kanda.

Peetri Talu ei ole lihtsalt koht – see on kodu, mille oleme loonud hingega ja suure armastusega. Ootame Teid külla!